måndag 19 oktober 2009

Fryser och nyser.

Här sitter jag och fryser och nyser och det är inte roligt alls.

Jag har nu i en hel månad haft nästan alla möbler i vardagsrummet mitt på golvet eftersom jag målar väggarna. Men att det skulle ta så lång tid hade jag inte räknat med. Det har hela tiden varit en massa saker som har kommit emellan.

Så igår eftermiddag gjorde jag ett ryck och fortsatte. Men blev så klart inte färdig eftersom jag skulle flytta ett skåp för att komma åt en vägg. Det skåpet vägde minst FEM ton!!! Jag lade ner och tänkte att jag fortsätter idag. Måste ju tömma hela skåpet först.

Och idag... genomförkyld! Jag orkar inte målaeller tömma skåp.

Mina grannar var här i fredags. Det är bra att bjuda hem folk när man har så stökigt. Man behöver ju inte städa för det är stökigt ändå eftersom man renoverar. Smart tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Jo det är min fisolofi precis!!!
    Vi renoverar typ alltid det är därför att här är rörigt...
    Inte alls för att jag typ tycker att det finns roligare saker att göra än att städa....

    SvaraRadera
  2. Bra att inga uppdateringar gjorts här..
    Fortsätt så...

    SvaraRadera