onsdag 4 mars 2009

Händer inget...

Nu var det ett tag sedan. Men som sagt, det händer ju för sjutton inget, varken roligt eller tråkigt.
Jo förresten, våren är på gång. Det har anlänt tre tranor här och det är förtruppen som är ute och kollar läget. Efter att de har visat sig brukar det ta tre veckor innan man börjar känna av våren.
Nu kan snart mina små älsklingar från Kristianstad komma och sova över hos mig. Det är lättare när vi kan vara ute lite och göra saker. De är ju så duktiga på att hjälpa mormor i trädgådern.
Jag skulle behöva lite semester. Då skulle jag åka upp till Norrköping och hälsa på min kära väninna. Det skullevara så roligt. Nu är det ett och ett halvt år sedan vi träffades. Tjo för nu!

3 kommentarer:

  1. Berätta om dina får eller nåt !!!!

    SvaraRadera
  2. Micha ska spela piano..
    Hon har kommit in !!!!!!!!
    Jag tror minsann att Mats dargit i en eller annan tråd faktiskt..
    Han ringde nu ikväll och ville kolla vilken lärare hon fått så han skulle prata med henne iannan.....

    SvaraRadera