torsdag 19 februari 2009





Så var födelsedagen över och det var verkligen trevligt. Vi träffades i stan och gick och åt jättegod mat. Sedan åkte vi hem till mig och åt "köbetårta". Det kändes helt fantastiskt att få lite liv i huset. Här är ganska så tyst annars.


Jag talade om för äldsta barnbarnet att jag skulle måla färdigt i hallen och köket en dag. Hon tog genast upp den tråden och tyckte att hon och jag kunde börja direkt!

Jag tycker bilderna av mina vackra döttrar talar för sig själv om hur lyckad dagen blev!



4 kommentarer:

  1. Tipsa INTE Mia om denna bilden !!!!

    SvaraRadera
  2. Skäms ite du över din avkomma och tänk att de säger att jag är lik dig
    Moahahahahahaha

    SvaraRadera
  3. Men lilla umman, kolla bilden du har av mig i din blogg! Visst är vi lika.

    SvaraRadera
  4. Vackra men olika=) Låter som en fin födelsedag. Kul att jag hittade Pernill@s mamma, hon har nämligen hittat till min=)

    SvaraRadera