onsdag 26 augusti 2009

Glad och förväntansfull!

Tjoho! Jag skall resa till Åbo. Tänk att det finns så snälla människor så de bjuder mig på en resa till Åbo. Min allra bästaste väninna ( som jag förresten träffat här via nätet), ringde mig och sa att eftersom hon inte hade någon chans att gratta mig ordentligt när jag nollade så ville hon bjuda mig till Åbo. Jag är så glad. Vi har inte någon chans att träffas så ofta för42 mil mellan oss. Nu måste jag börja planera. Kläder att vara lite fin i finns inte i min garderob. Jag var inne och kollade priser på täg till Norrköping idag men det blir allt till att ta lilla bilen och köra upp istället. Lågprisresorna var slut till mitten av november och jag har tänkt resa om 10 dagar. Men oh, vad det skall bli riligt!

2 kommentarer:

  1. Hi Hi Hi Hi Hoppas du får jättekul !!!

    SvaraRadera
  2. Hinner du upp innan ???
    Tänkte att du kanske var sugen på att ha en snygg väska med dig????

    SvaraRadera