söndag 15 februari 2009

efter vinter kommer vår...


Puh, efter mycken möda och stort besvär, sitter den här nu...bilden. Jag längtar till sommaren, för då är denna vackra blomma gul. När jag var ute på min reklamrunda idag, hittade jag ett helt fält fullt av kvarglömda solrosor. Jag hoppas att fåglarna hittar dem. Nu äntligen har jag köpt mig en riktig kamera. Det är så förtvivlat roligt att fotografera igen. För att inte tala om hur jag hela eftermiddagen har försökt att lägga bilderna i mappar och album. Men alla barn i början. Först satt jag och överförde bilderna en och en och var verkligen irriterad för att det tog så lång tid...tills jag upptäckte att jag kunde dra musen över alla bilder som skulle överföras och tänk, jag lyckades med att få in en bild här också. Nu börjar jag få kläm på detta. Jag köpte rosa öronvärmare igår som var tänkta att jag skulle ha på mig när jag kör reklamrundan men jag har ångrat mig. Jag skulle antagligen skrämma slag på folk som såg mig. Yngsta dottern hade dem på sig igår när vi gick ut från Citygross och det var verkligen roligt att se folks reaktioner. De skulle inte visa att de tittade men ögonen gick runt i skallen på dem.

4 kommentarer:

  1. Såna skulle jag vilja ha !!!!
    Då skulle barnen skämmas ännu mer för mig än med min urtjusiga mössa...

    Visst e kameran bra..

    Man filmar jättebra med den med....
    Alla filmer jag har är filmade med den...

    SvaraRadera
  2. Vem vet, du kanske kan få dem. Synd bara att jag klippte bort de rosa rosetterna som satt på varje öra!

    SvaraRadera
  3. har du klippt bort dem??? de var ju de som gjorde hela skiten hihi

    SvaraRadera
  4. GRATTIS (nästan) PÅ 60 års dagen !!!!!

    SvaraRadera