tisdag 3 februari 2009

MAKE MY DAY....

Frissan i morgon! Skönt, för nu börjar jag verkligen bli långhårig. När jag kom hem tänkte jag att det var bäst att kolla upp hur dags jag skulle vara där. Shit, shit....det var idag klockan fem! Inte en chans att skruva tillbaka klockan två timmar. Nu måste jag vänta en hel evighet innan hon har någon ny tid till mig. Så nu får jag själv ta fram saxen och klippa lite här och där. Tur att jag är självlockig för då syns det inte att det blir ojämt.
Jag har med hjälp av min svärson bytt bänkskivor och vask i köket och diskmaskinen har ännu inte blivit inkopplad. Disk fanns kvar i diskmaskinen, vilket jag totalt hade glömt bort. Så jag plockade ut det för att handdiska det. Det första jag tog ut var en av mina älsklingskaffemuggar och givetvis tappade jag den i golvet så den gick i tusen bitar. Resten förblev faktiskt helt under hela diskningsproceduren. Diskstället blev fullt så jag bestämde mig för att torka allt direkt för att få fint på min nya diskbänk. När tre tallrikar var kvar för torkning tippade hela diskstället över och min fina STORA mattallrik finns inte mer! Fattades nu bara att den hade gjort märken i bänken men under över alla under ... det klarade sig...trorj ag. Jag ser ju så dåligt! Nu sitter jag här STILLA i min soffa och hoppas bara att datorn inte skall haverera innan jag hunnit publicera detta. Tur att alla dagar inte är sig lika!

7 kommentarer:

  1. Ha hah ha ha ha ha ha ha ha ha
    Det låter ju som om jag varit framme...
    Inte idag har det varit så men i morgon KOMMER det att bli..
    Milo är hemma HELA DAGEN !!!!!!
    VI kan ju boka en tid här hos frissan...
    250 tar min frissa...

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan ju funka men jag måste förs prata med Christina i morogon och även be om ursäkt!

    SvaraRadera
  3. Hmmm japp det är nog bäst det...

    SvaraRadera
  4. Du är fyndig du. Jag såg det inte innan!

    SvaraRadera
  5. För att inte tala om hur snygg och intelligent jag är..
    Men det visste du väl redan..
    Jag måst eju ärvt det från någon eller hur ??
    Synd att det inte blev nåt kvar till Syster Yster *asg*

    SvaraRadera