lördag 7 februari 2009

Melodifestivaluttagning

Hur hemskt kan det bli! Bästa låten kom sist.... eller sämsta låten kom först? Jag vet inte riktigt. Tyckte det var väldigt virrigt. Ring och rösta. Nu är det dags att ringa och rösta igen och sedan är det dags att ringa och rösta igen. Förr när jag var ung, alltså under Hans Majestät Gustav Vasas tid, fanns det en jury på plats som röstade och de gjorde de bara en gång. Sedan var det klart Nu är det en vecka kvar till nästa omgång och givetvis kommer jag att sitta där och titta...och reta mig!

3 kommentarer:

  1. Jag slutade ju som sagt titta för flera år sedan och första gången jag tittar..
    Vad händer ????
    DETTA !!!
    Jag slutar igen...

    SvaraRadera
  2. Tack för idag.....
    Det var jätte trevligt..
    Puss

    SvaraRadera
  3. hoppas på bättre på lördag!!!

    SvaraRadera